Una Tribù Chjamata Queer
A missione di A Tribe Called Queer hè di cultivà spazii sicuri per BIPOC & LGBTQIA2S+ attraversu u benessere mentale, l'arte, l'educazione è più. L'empowerment eternu di e cumunità BIPOC è LGBTQIA2S+ hè u nostru scopu.
Indipendentemente da cumu si pò identificà nantu à i spettri di genere è di a sessualità, hè impurtante chì a vostra identità sia affirmata in quant'è parechji posti pussibule.
A Tribe Called Queer hà da scopu di affirmàvi in tutta a vostra magnificenza.
A Tribe Called Queer hè una urganizazione comunitaria multidisciplinare basata in Los Angeles dedicata à l'empowerment eternu di e cumunità BIPOC è LGBTQIA2S + attraversu salute mentale, benessere, arte, educazione è più!
Furnemu prugrammi cumunitarii accessibili, risorse incredibili, offerte virtuali gratuiti, un podcast d'archiviu, una linea di vestiti neutri di genere, zine di benessere, è più à vene !
U nostru Fundatore hè Sabine Maxine Lopez (ella / elli). A Queer BIPOC Non-Binary Femme da Los Angeles, California. Un multi-hyphenate natu naturali, pudete truvà Sabine chì si sprime per u disignu, a scrittura, a fotografia, a moda è assai di più. Ultimamente u so essai "U mo viaghju à u disignu" hè statu inclusu in u libru " L'Esperienza Nera in Design: Identità, Riflessione è Espressione! '